جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۹۵
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

فکرشهر: مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر از تخصیص بیش از ۵۱ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آبزی پروری در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ضرغام حیدریه در نشست با مدیرکل شیلات استان بوشهر بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های شیلاتی و آبزی پروری مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

وی از تخصیص ۵۱ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آبزی پروری در استان بوشهر خبر داد و افزود: به‌منظور تأمین اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توسعه زیرساخت‌های شیلات این استان، ۵۱۷ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

مدیر کل شیلات استان بوشهر نیز با اشاره به تخصیص ۵۱۷ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شیلاتی، گفت: این میزان اعتبار در زمینه بهسازی بنادر صیادی، ایجاد زیرساخت‌های مجتمع آبزی‌پروری، ساماندهی مراکز کوچک ماهیگیری، صید و صیادی در آب‌های داخلی و ساحلی بوشهر و همچنین تعمیر و تجهیز ساختمان‌های اداری شیلات استان هزینه می‌شود.

عقیل امینی افزود: میزان اعتبارات سال جاری شیلات استان بوشهر نسبت به سال گذشته، با رشد ۱۰۵ درصدی همراه بوده است.

وی عنون کرد: از ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب سال گذشته، ۷۵ درصد تخصیص یافت.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اعلام این که سال گذشته ۱۸ تن جلبک در استان تولید شده، اضافه کرد: ظرفیت پیش بینی شده برای امسال ۴۰ تن است.

امینی با بیان این‌که امسال تا کنون یک میلیون و ۲۰۰ قطعه بچه ماهی به کشور قطر صادر شد، گفت: نیاز استان برای تولید بچه ماهی ۳۰ میلیون قطعه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر