پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی پنج مخزن ذخیره آب در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و عسلویه خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۰۰۷۸
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی پنج مخزن ذخیره آب در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ابوالحسن عالی افزود: ساخت مخزن‌های یاد شده در قالب طرح جهاد آب‌رسانی و با یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت ساخت پنج مخزن جدید در مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب است که در مدیریت توزیع و مصرف آب شرب در محلات شهرستان‌های هدف کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: همچنین ساخت مخزن‌ها به تقویت پایداری آب شرب به‌ویژه در مواقع بروز اختلال در منابع تامین آب نقش مهم و موثری ایفا خواهد کرد.

وی گفت: در همین راستا طرح‌های مخزن ذخیره آب برای مناطق مختلف استان بوشهر طراحی شده که بر حسب اولویت نسبت‌به آغاز عملیات اجرایی آن‌ها اقدام خواهد شد.

عالی تاکید کرد: تجربه موفق به‌کارگیری این مخازن برای توزیع آب نشان می‌دهد که این طرح باید با جدیت به سراسر استان تعمیم داده و اعتبار موردنیاز آن به صورت تمام و کمال محقق شود.

به گفته وی در دولت سیزدهم حمایت‌های اعتباری بسیار خوبی از طرح‌های آبرسانی استان بوشهر محقق شده که تداوم این رویکرد نویدبخش رفع وابستگی منابع آبی استان به استان‌های همجوار خواهد بود.

آخرین اخبار
مطالب بیشتر