جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۵۱۶
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از کاهش هدر رفت و تقویت آبرسانی پایدار خبر داد و گفت: اصلاح و نوسازی شبکه آب شهر‌ها و روستا‌ها در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابوالحسن عالی در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی بوشهر اظهار داشت: در راستای کاهش هدر رفت و تقویت آبرسانی پایدار در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اصلاح و نوسازی بیش از ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر افزود: پروژه اصلاح و نوسازی شبکه آب در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان دشتستان به طول سه کیلومتر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده و اکنون با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است.

رفع تنش آبی

وی اضافه کرد: همچنین با رویکرد رفع تنش آبی در شهر نخل تقی عسلویه عملیات توسعه خط انتقال به طول بیش از یک کیلومتر در شهر نخل تقی شهرستان عسلویه اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی نوسازی و اصلاح پنج کیلومتر از شبکه توزیع آب این استان در شهر‌های بوشهر، برازجان و خورموج با ۵۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه شرکت آبفا استان بوشهر محسوب می‌شود.

عالی افزود: با هدف رفع تنش آبی دیرینه در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر پروژه‌های ارزشمندی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر اجرایی شده که اتمام آن‌ها نویدبخش بهبود چشمگیر آبرسانی در استان است.

وی عنوان کرد: استان بوشهر در عبور موفق از پیک مصرف آب شرب در تابستان اخیر شرایط بسیار خوبی تجربه کرد که با تدابیر پیش بینی شده وضعیت استان در تابستان آینده به مراتب بهتر از تابستان امسال خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر