جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۰۰۷
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با هدف عبور موفق استان بوشهر از پیک بار تابستان آینده حمایت و پشتیبانی لازم از طرح‌های آبرسانی این استان انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «علیرضا جزء قاسمی» در بازدید از پروژه‌های آبرسانی و آب شیرین‌ کن‌های استان بوشهر اظهار کرد: طرح‌های ارزشمندی در حوزه آبرسانی استان بوشهر اجرا شده که نیاز است نگهداری و بهره‌برداری از این طرح ها به نحو مطلوبی محقق شود.

وی بیان کرد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا با حمایت‌های لازم از طرح‌های آبرسانی استان بوشهر، مردم این استان از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شوند.

جزء قاسمی ادامه داد: در این زمینه با برگزاری نشست‌های تخصصی همفکری لازم صورت گرفته تا با تزریق اعتبار مورد نیاز، اجرا هر چه با کیفیت تر طرح‌ها آبرسانی استان بوشهر محقق شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: در سفر معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از طرح های متعدد آبرسانی استان از جمله آب شیرین کن‌های مپنا، نیروگاه اتمی، سیراف-جم و دیر بازدید شد.

ابوالحسن عالی افزود: در این سفرطرح منطقه‌ای کردن، اصلاح و ارتقا شبکه توزیع آب شهر بوشهر مورد توجه ویژه قرار گرفت تا اعتبار موردنیاز برای اجرا این پروژه محقق شود.

وی ادامه داد: در سفر معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور تکمیل فاز دوم آب شیرین کن سیراف-جم، خط آبرسانی و ایستگاه پمپاژ این طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر