پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۰۸۶
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

فکرشهر: امام جمعه آب‌پخش گفت: انتظار می‌رود که خدمات آب‌وفاضلاب به مردم آب‌پخش بهبود یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: انسان بعد از ازدواج آرزوی فرزند دارد و اگر این درخواست اجابت شد، پدر و مادر باید حواس خودشان را جمع کنند و احساس مسؤولیت کنند و همان گونه پدر و مادر به گردن فرزند حق دارند و تاکید شده است.

رضایی اظهار داشت: ادب فرزند بر عهده پدر و مادر است و باید خوب به نکته توجه کنیم، هم ادب اجتماعی باید داشته باشد و هم ادب دینی، ولی خیلی از خانواده‌ها یا به فکر ادب دینی نیستند یا کم به فکر هستند و مایه تأسف است.

امام جمعه آب‌پخش افزود: مدرسه در جایگاه خاص خودش مسؤولیت دارد و بقیه در کنار خانواده هستند و ما وظیفه داریم ادب دینی فرزندان خود را مد نظر داشته باشیم. در بعضی از مدارس شاهد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از بی تدبیری‌های دولت قبل این بود که فکر اساسی به آموزش و پرورش نداشت و بعضی مدارس هنوز معلم پرورشی ندارند.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب اظهار داشت: در این زمینه، مردم دچار مشکلات فراوانی هستند و برای امتیاز آب که قصد دارند بگیرند یک لیست بلند بالا می‌دهند که باید خرید کنید و حتی کانال را هم باید تهیه کنید و بیل مکانیکی را بیاورید و فقط مأمور ما بیاید آن نصب کنند.

رضایی افزود: آب مصرفی مردم آب‌پخش مشکل دارد و سریعاً کنتور مردم رسوب می‌گیرد و باعث خرابی کنتور‌ها می‌شود و درخواست تعمیر داریم، میگویند بخشنامه است و تهیه کنتور با شما هست و ماه‌های آینده محاسبه می‌کنیم. قصد تذکر نداشتیم دیدیم فکری نمی‌شود در و این خدمت رسانی به مردم نمی‌شود.

امام جمعه آب‌پخش افزود: کنتور که خراب شد می‌گویند باید خودتان کنتور خریداری کنید فکری برای این آب هم شود که اینقدر باعث خرابی کنتور‌ها نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر