چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۷۶۳
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مسائل و مشکلات هشت بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، شیلات و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به صورت ویژه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، مهدی صفوی در حاشیه چهل و ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه عنوان کرد: در راستای رسیدگی مستمر به مشکلات بنگاه‌های تولیدی و تسریع در راه اندازی واحد‌های راکد، برای مانع زدایی مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی تصمیم گیری شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: در این نشست پیرامون مشکلات چند بنگاه اقتصادی در زمینه طرح تولید شناور، قطعات دریایی و پالایشگاهی، احیا و راه اندازی واحد راکد در زمینه‌های مختلف صنعتی، خدمات بین راهی، معدن و صنایع معدنی که هریک با توجه نوع مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، راه دسترسی به دریا، موافقت کارگروه آمایش سرزمین، موافقت با واگذاری معدن و سایر موارد مصوباتی تعیین و مقرر شد از طریق بانک‌های عامل و دستگاه‌هایی اجرایی مربوطه نظیر اداره کل منابع طبیعی، اداره کل محیط زیست، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و ... همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

مدیر کل صمت استان اعلام کرد: برنامه ریزی برای افزایش نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر و هفتگی و همچنین پیگیری و مکاتبات متعدد برای رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان از جمله اقدامات مهم حمایت از تولید کنندگان است.

صفوی تاکید داشت: در راستای تحقق کامل شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» به منظور حمایت بیشتر از صنایع استان، از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جهت تسریع در اجرای مصوبات است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر