پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۵۲
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح واحد صنعتی تولیدی و صدور ۳۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان در استان بوشهر در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، مهدی صفوی در نشست بررسی طرح‌های صنعتی و تولیدی استان بوشهر با بیان اینکه حمایت از تولید و طرح‌های صنعتی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد اظهار داشت: در این راستا تحقق شعار امسال مهار تورم و رشد تولید در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و اقدامات مهمی در این حوزه‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی در استان بوشهر گفت: طی ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۵ واحد صنعتی وارد مدار بهره‌برداری شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را ۳۴۵.۴ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال ۶۲۶ نفر در بخش‌های مختلف فراهم شده است.

وی با اشاره به روند صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در استان عنوان کرد: مجوز‌های صادر شده در بخش بهره‌برداری از واحد‌های صنعتی در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد و اشتغال ۷۴ درصد افزایش یافته است.

صفوی با تأکید بر توجه ویژه به رفع مشکلات واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی بیان کرد: در راستای حمایت از بنگاه‌های تولیدی استان تاکنون اقدامات متعددی از جمله تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید میدانی از واحد‌های صنعتی توسط مدیران استانی و کشوری، پرداخت تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر