چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۹۶۷
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۴۶۰ مصوبه ازطریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

به‌گزارش فکرشهر از روابط عمومی صمت، مهدی صفوی بیان کرد: امسال تا کنون تعداد ۵۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات ۴۲۰ بنگاه اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی می‌تواند نقش مهمی در توسعه اشتغال‌زایی و رشد تولید داشته باشد، افزود: جلسه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌منظور رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی دارای مجوز از دستگاه‌های اجرایی نظیر صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و ... برگزار شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: در ۹ ماه امسال از ۴۶۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده تا کنون ۳۶۵ مصوبه معادل حدود ۸۰ درصد اجرایی شده و بقیه در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: در جلسه‌های کارگروه تسهیل، تولیدکنندگان استان بوشهر این فرصت را پیدا می‌کنند تا به‌صورت رودررو با مسئولان مربوط مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند تا مورد بررسی و تصمیم‌گیری لازم قرار گیرد.

صفوی گفت: بیشتر مسائل و مشکلاتی واحد‌های تولیدی که در نشست‌های امسال مطرح شده، شامل تامین مالی (تعیین تکلیف بدهی معوق بانکی) مسائل تامین اجتماعی، امور مالیاتی، تامین زیر ساخت‌ها نظیر انشعابات آب، برق، گاز و ... بوده است.

مدیرکل صمت استان بوشهر یادآور شد: واحد‌های تولیدی مشکل‌دار می‌توانند از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مستقر در اداره کل صنعت، معدن و تجارت یا سامانه‌های مربوط تعریف شده درخواست‌ها و مسائل و مشکلات خود را ثبت کنند تا رسیدگی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر