پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۹۵۶
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صمت استان بوشهر گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت مصوب هر کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع تا اطلاع ثانوی ۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش فکرشهر، "احمد رجایی" در گفتگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: طبق پیگیری‌ها و جلسات متعدد دستگاه‌های اجرایی مرتبط و در راستای جلوگیری از عدم رعایت حقوق مصرف کنندگان، توزیع‌کنندگان مجاز گاز مایع در سطح استان بوشهر ملزم به رعایت نرخ مصوب می‌باشند، در غیر اینصورت اقدامات قانونی انجام می‌گیرد.

وی افزود: بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع توسط بازرسان اداره کل صمت، اتحادیه‌های صنفی و سایر دستگاه‌های همکار در سراسر استان در حال انجام است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صمت استان بوشهر تصریح کرد: براساس برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، خانوار‌هایی که نیاز به کپسول‌های گاز مایع دارند باید با قید فوریت با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

رجایی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی نظیر گرانفروشی، عرضه نکردن کالا و خدمات و سایر موارد با مراجعه به سامانه پاسخگویی ۱۲۴، تماس تلفنی ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری به ادارات صنعت، معدن و تجارت سراسر استان بوشهر گزارش خود را ثبت و پیگیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر