پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: تهیه سیلندر گاز مایع برای مردم استانی که پایتخت نفت و گاز کشور است، تبدیل به یک دغدغه و نگرانی جدی شده است...
کد خبر: ۲۰۰۲۰۷۱
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: تهیه سیلندر گاز مایع برای مردم استانی که پایتخت نفت و گاز کشور است، تبدیل به یک دغدغه و نگرانی جدی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به موضوع افزایش هزینه کپسول‌های گاز مایع، خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به فصل سرما مانند سنوات گذشته تهیه کپسول گاز مایع برای مردم استانی که پایتخت نفت و گاز کشور است، تبدیل به یک دغدغه و نگرانی جدی شده است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: این معضل با اعلام نرخ جدید کپسول گاز مایع، برای آن دسته از مصرف کنندگانی که سهمیه گاز یارانه ای ندارند و افزایش بعضاً تا ۱۰ برابری نرخ‌ها، غیرقابل تحمل کرده است.

وی افزود: در واقع این نرخ گذاری جدید در کنار ابهامات، اعتراضاتی را از جانب برخی افراد از جمله، اغذیه فروشان، مراکز خوابگاهی و برخی از کارگاه‌ها به همراه داشته است.

مصلح اضافه کرد: با توجه به تجربه گذشته در دو نرخی شدن بنزین، به نظر می‌رسد در آینده، شاهد بازار سیاه کپسول‌های گاز هم باشیم.

وی تاکید کرد: مسؤولان تدبیری بیندیشند که اخلالی در زندگی مردم ایجاد نشود و همچون گذشته سیلندر گاز مورد نیاز مردم به قیمت یارانه ای تأمین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر