جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۹۳
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: در طول سال مسافران و گردشگران زیادی به گناوه سفر می‌کنند که باید این حجم جمعیت در بحث توزیع اعتبار در نظر گرفته شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لیراوی در نشست بررسی شیوه اجرایی سرشماری عمومی و نفوس مسکن سال ۱۴۰۵ با مهم برشمردن سرشماری در توزیع منابع اظهار داشت: توزیع منابع در حوزه‌های مختلف بر اساس نتایج به دست آمده از سرشماری انجام می‌شود و به ما کمک می‌کند که بر اساس جمعیت عدالت رعایت شود و لذا سرشماری دقیق به نفع مردم در شهر و روستا خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری گناوه افزود: بخش عمده‌ای از جمعیتی که وارد شهرستان گناوه می‌شوند جمعیت شناور است که هیچ کجا در نظر گرفته نمی‌شوند.

وی گفت: در بحث توزیع اعتبارات تملک دارایی همیشه یک اعتبار خاصی به شهرستان گناوه اختصاص داده می‌شود، ولی در طول سال مسافران و گردشگران زیادی حدود پنج تا شش میلیون مسافر بویژه در ایام نوروز به شهرستان گناوه سفر می‌کنند که باید این حجم جمعیت در بحث توزیع اعتبار در نظر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که در سرشماری اهمیت زیادی دارد موضوع کد پستی افراد است که از هم اکنون باید تمهیداتی لازم برای سر شماری ۱۴۰۵ اندیشیده و لحاظ شود تا مشکلی برای افراد جامعه در این زمینه وجود نداشته باشد و مراحل سرشماری به خوبی انجام و رضایت مندی مردم فراهم شود.

لیراوی با بیان اینکه سرشماری برای آیندگان مفید است گفت: اگر ما بتوانیم کار خود را در سرشماری پیش رو به صورت دقیق، حساب شده و بر اساس برنامه ریزی انجام دهیم برای توسعه استان و شهرستان مفید خواهد بود و آیندگانی که می‌خواهند تصمیم گیری کنند بر اساس نتایج دقیق سرشماری و نقشه راهی که با کمک همدیگر ترسیم می‌کنیم این کار را انجام می‌دهند.

در ادامه این نشست دهیاران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه نظرات خود را پیرامون نحوه اجرای سرشماری عمومی و نفوس مسکن سال ۱۴۰۵ در این شهرستان بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر