پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۲۸۳
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: باید تلاش شود که مشکلات جایگاه‌های سوخت شهرستان دیر رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه دیر با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: بعثت بهترین و برترین نعمتی است که خداوند به مؤمنین داده است و باید آن را بزرگ بشماریم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه بعثت مسئله‌ای فرازمانی است و همه نسل‌ها مخاطب آن هستند، افزود: امروز ما هم مخاطب اهداف و پیام بعثت نبوی هستیم.

وی با اشاره به پیام‌های بعثت، ادامه داد: توحید، ایستادگی و مقاومت، تزکیه، علم آموزی، قوی شدن، عقلانیت، عدالت، معرفت و بصیرت، برادری، برابری؛ اخلاق، محبت و مهرورزی، صلح و همزیستی با کسانی که با ما سر جنگ ندارند از پیام‌های بعثت است.

حسینی با تاکید بر اینکه جامعه توحیدی باید در زندگی فردی و اجتماعی خود حاکمیت خدا را بپذیرد، بیان کرد: یک جامعه توحیدی باید در مقابل همه شدائد و مشکلات مقاومت کند.

وی یادآور شد: آنچه که بشر در همه عرصه‌ها و نسل‌ها به آن نیازمند است، در بعثت پیامبر اسلام (ص) گنجانده شده است.

خطیب جمعه دیر با تسلیت ارتحال آیت‌الله نمازی به خانواده ایشان، جامعه مدرسین حوزه علمیه و مجلس خبرگان رهبری، گفت: این عالم بزرگ عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و نظام اسلامی سپری کرد و در عرصه‌های مختلف و مسئولیت‌هایی که داشتند منشأ آثار پرخیر و برکتی بودند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی در عرصه‌های مختلف داشته است که برای قضاوت درباره دستاورد‌های انقلاب باید موانع و امکانات را کنار هم ببینیم و بعد قضاوت کنیم.

حسینی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی که زمانی نخست وزیر زمان شاه می‌گفت ایران نمی‌تواند آفتابه بسازد چه برسد به مدیریت صنعت نفت خود، ماهواره به فضا پرتاب می‌کند، عنوان داشت: باید ضعف اطلاع رسانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی برطرف شود و مردم هم بخاطر مشکلات نقاط قوت را نادیده نگیرند.

وی با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه، بیان کرد: دشمن با تبلیغات گمراه کننده می‌خواهد مردم را از حضور در صحنه انتخابات بازدارد که مردم ما این بار هم دست رد به سینه دشمن می‌زنند.

امام جمعه دیر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در شرایط کنونی می‌تواند به رشد اقتصادی کشور کمک کند و مسئولین نیز در بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع تولید و دادن مجوز به تولیدکنندگان تلاش کنند.

وی با اشاره به خشم جهانی از آمریکایی‌ها بخاطر حمایت از رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: آمریکایی‌ها در برابر کشتار ۲۷ هزار نفر از مردم غزه اظهار تأسف نمی‌کنند بعد بخاطر کشته شدن ۳ نفر از نیرو‌های خود جار و جنجال به پا می‌کنند.

حسینی بیان داشت: آمریکایی‌ها اگر می‌خواهند مورد حمله جریان مقاومت قرار نگیرند باید گورشان را از منطقه کم کنند.

وی درباره مشکلات جایگاه سوخت شهر دیر، ابراز کرد: یکی از جایگاه‌های سوخت دیر به دلیل سوختن یکی از قطعات مشکل دارد و آن یکی جایگاه سوخت هم به دلیل کم کاری در ثبت و درخواست به موقع سوخت، موجب ایجاد مشکل برای مردم شده است. اینجا بحث کمبود نیست بلکه مشکل آفرینی است و با کسانی که برای مردم مشکل آفرینی می‌کنند باید برخورد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر