پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«وحید مصدق» در گفت و گو با «فکرشهر» خبر داد:
فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری همواره در راستای اصل عدالت محوری و احترام به حقوق شهروندی بوده است...
کد خبر: ۲۰۰۴۲۸۸
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری همواره در راستای اصل عدالت محوری و احترام به حقوق شهروندی بوده است.

«وحید مصدق» در گفتگو با «فکرشهر»، توزیع و تقسیم بودجه‌های شهری را حق تمام ساکنین شهر اعم از زن و مرد، جوان و پیر، بالا شهر و پایین شهر عنوان کرد و اظهارداشت: تلاش ما و همکارانمان در مجموعه شورا عدالت محوری در پروژه‌های شهری است که در برخی موارد به اهدافمان رسیدیم و در مواردی دیگر این ضرورت احساس می‌شود که مجموعه مدیریت شهری و شورا تلاش خود را دوچندان کنند.

مصدق افزود: این انتظار را داریم که تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های متولی با هم افزایی و همکاری برای کاهش فاصله طبقاتی در شهر بکوشند و یاری رسان مجموعه مدیریت شهری شوند؛ لذا در این خصوص شورای اسلامی شهر طی مصوبه‌ای به شهرداری ابلاغ نمود که یک سوم از میزان هزار تن قیر تخصیص داده شده، صرف آسفالت ریزی و ترمیم کوچه‌ها و معابر محلات کم برخوردار و محروم شهر بدون اخذ سهمیه همیاری شود.

وی اضافه کرد: با تشکر از تمامی همکارانم در مجموعه شورا بابت تصویب این مصوبه، تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورا حول محور توسعه پروژه‌ها به عدالت در تمامی نقاط شهر است تا بتوانیم محیط شهری در خور شان مردم شریف شهر برازجان فراهم سازیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر