چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سد دالکی به‌عنوان بزرگترین سد هسته آسفالتی کشور در استان بوشهر تا پیش‌از پایان سال ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید و آبگیری خواهد شد...
کد خبر: ۲۰۰۴۸۱۴
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سد دالکی به‌عنوان بزرگترین سد هسته آسفالتی کشور در استان بوشهر تا پیش‌از پایان سال ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید و آبگیری خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در بازدید از سد دالکی با بیان این‌که این سد بزرگترین سد در حال اجرای استان بوشهر است که بهره‌برداری از آن اهمیت زیادی برای استان بوشهر و به‌ویژه شهرستان دشتستان دارد، افزود: در همین راستا به‌طور مستمر از طرح بازدید و روند اجرای آن را بررسی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: روند کار ساخت سد در مسیر خوبی قرار دارد و طرح به‌طور کامل فعال و پیشرفت کار نیز قابل قبول است.

استاندار بوشهر یادآور شد: مشاوران و پیمانکاران سد دالکی از قرارگاه خاتم هستند و همه عوامل این طرح با حرکت جهادی برای تکمیل سد اهتمام می‌ورزند.

وی با بیان اینکه سد دالکی تا پیش‌از پایان سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود، گفت: هر روز شاهد پیشرفت بیشتری در اجرای سد دالکی هستیم و کیفیت اجرا نیز قابل قبول است.

محمدی‌زاده گفت: برای ساخت این سد بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام خواهد شد و اکنون همه جبهه‌های کاری آن فعال است.

وی همچنین با اشاره به جاده نمازگاه به ارم و سد دهرود، یادآور شد: ۲ طرح از طرح‌هایی در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر تصویب شد، سد دهرود و جاده نمازگاه به ارم است که عملیات اجرایی سد دهرود در دهه فجر امسال آغاز شده و جاده نمازگاه به ارم نیز روز پنج‌شنبه شروع به کار کرده است.

استاندار بوشهر با ابراز رضایت از روند اجرای طرح بزرگراه بوشهر به شیراز گفت: تکمیل بزرگراه کنار تخته به دالکی در اقتصاد استان نقشی اساسی دارد که جهاد نصر و قرارگاه خاتم پیمانکاران این طرح هستند و اکنون تمام قطعات و بخش‌های طرح فعال هستند و پیشرفت کار رو به رشد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر