چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۰۸۸
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مسؤولان استانی و شهرستانی با جدیت به دنبال پیگیری دغدغه و مشکلات مردم پیرامون کالای همراه ملوان هستند .

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکلات برخی زمین‌های مردم در شهرستان گفت: با همه تلاش‌هایی که مسئولان استان و شهرستان انجام داده‌اند اما همچنان مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و مردم انتظار و توقع دارند که به آنها کمک شود لذا و همه مسئولان باید کمک کنند تا گره از مشکلات مردم باز شود.

وی با اشاره به حضور معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور در استان بوشهر و شهرستان گناوه گفت: مسئولان استان و شهرستان با جدیت به دنبال پیگیری دغدغه و مشکلات مردم پیرامون کالای همراه ملوان هستند و مشکلات را درک می‌کنند ولی برخی امور در دست استان و شهرستان نیست.

امام جمعه گناوه یادآور شد: در همین ارتباط و با حضور معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور در بحث کالای ملوانی نشست‌هایی در مرکز استان و شهرستان برگزار شد.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: هم مسئولان شهرستان و برخی از مدیران کل که معاون وزیر همراه بودند حرف مردم را بیان و خواسته آنها را منتقل کردند و نظرات بیان شده و جمع بندی شد که همگی مبتنی بر کمک به مردم بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان شغل و معیشت شأن به دریا وابسته است، اضافه کرد: اصلاح و بازنگری در ۹۷ قلم کالا و میزان تناژ ۶۰ تن، ۲ خواسته مردم است و انتظار دارند مسئولان در این زمینه کمک کنند.

وی گفت: همه مسئولان در تلاش هستند تا گره گشایی و مشکلات مردم را حل کنند اما مردم شهرستان و بازاریان نیز باید بدانند تصمیمات آنها به گونه‌ای نباشد که عده‌ای فرصت طلب سو استفاده کرده و از مشکلات به نفع خود و اهداف خود استفاده کنند.

امام جمعه گناوه گفت: مردم باید کاری کنند که ما هم بتوانیم از آنها دفاع کنیم اما اگر خلاف قانون عمل شود جایی برای دفاع هم نمی‌ماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر