چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۴۴۵
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

فکرشهر: فرماندار گناوه با اشاره به محدود شدن فعالیت لنج‌های تجاری در واردات کالای ته‌لنجی گفت: مردم این شهر بندری از دیرباز از طریق فعالیت‌های تجاری در ارتباط به کشور‌های حاشیه خلیج فارس امرار و معاش می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی صفری در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه فعالیت تجاری یکی از ظرفیت‌های مهم بندر گناوه است، اظهار داشت: مردم این شهر بندری از دیرباز از طریق فعالیت‌های تجاری در ارتباط به کشور‌های حاشیه خلیج فارس امرار و معاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه تامین معیشت مردم گناوه به کالای همراه ملوان یا ته لنجی گره خورده است افزود: فعالیت در حوزه کالای همراه ملوان از دغدغه مردم ساحل‌نشین گناوه است.

فرماندار شهرستان گناوه از فعالیت ۷۲۵ لنج تجاری و سفاری در گناوه خبر داد و بیان کرد: به لحاظ ایجاد محدودیت در واردات کالای ته لنجی اکنون فعالیت این لنج‌ها با رکود مواجه شده است.

صفری با اشاره به اعتراض برخی لنج‌داران گناوه‌ای در خصوص حل مشکلات حوزه ته لنجی گفت: این تجمع به‌صورت مصلحت‌آمیز در قالب اعتراض صنفی بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد و فعالان این حوزه خواستار تحقق مطالبات خود شدند.

وی با بیان اینکه این اعتراضات در آرامش کامل برگزار شد و هیچ گونه ناامنی نداشت گفت: مردم گناوه همواره در دفاع از انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها ولایت‌مداری خود را نشان داده‌اند و اجازه عرض اندام به دشمنان نمی‌دهند.

فرماندار گناوه اضافه کرد: امنیت در شهرستان گناوه پایدار و مستمر است و برای تحقق مطالبات مردم گناوه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر